Mala crna haljina
Prostor muzeja s kraja 19. veka dočarava ambijent pariskog hotela Ric, u kome je heroina naše drame živela i umrla.
Gledalac u ovom prostoru nije samo posmatrač, već doživljava intimni svet Koko Šanel kao aktivan učesnik.
Dve glumice oživljavaju detinjstvo, ljubavi, borbu, čežnje i stremljenja kompleksne ličnosti kakva je bila Šanel.
Lik Koko Šanel predstavljen je kao dvostruk: baš kao što je logo njenog brenda sastavljen od jednog pravilnog i jednog naopakog latiničnog slova C, koja se ukrštaju. Okosnicu ove drame predstavlja suočavanje čoveka sa samim sobom, sa prošlošću, istinom i lažima, sa onim što mislimo da je istina, suočavanje sa beskrajnom usamljenošću i izgubljenom ljubavlju.
U vreme velikih svetskih previranja, ratova, revolucija, borbi za socijalnu jednakost, Šanel je oslobodila ženu korseta, skratila haljine i visoke potpetice – da bi žena mogla da radi i odlučuje o svojoj sudbini.
Ovo je komad i o usamljenosti i večnom traganju za ljubavlju.