FAQ
Kupio sam ulaznice za događaj koji je otkazan / odložen ili premešten. Šta treba da radim?
Ticket Vision nije organizator događaja i stoga ne snosi odgovornost za povraćaj novca od ulaznice. Međutim, mi činimo sve da se obezbedi sigurnost novca od ulaznice i samim tim normalno da koristimo sledeće procedure:
U slučaju otkazivanja/odlaganja ili premeštanja događaja, molimo Vas da nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva)
Događaj je otkazan / odložen / premešten i nisam bio obavešten. Zašto ne?
Ticket Vision nije u obavezi da obavesti vlasnika ulaznica o mogućem otkazivanju/odlaganju/premeštanju, međutim, trudimo se da obavestimo sve kupce što je češće moguće.
Mogući razlozi zašto Vas nismo informisali o otkazivanju/odlaganju/premeštanju može biti:
- Mi nemamo Vaše kontakt podatke, ili imamo pogrešne, nevažeće kontakt informacije.
- Organizator nas nije obavestio na vreme.
Molimo Vas da proverite kao meru predostrožnosti sajt (www.tickets.rs) pre nego što prisustvujete događaju da li postoje bilo kakve promene za događaj. U svakom slučaju, mi ne prihvatamo nikakvu odgovornost za prevoz, hotel ili bilo koji slični izdatak vezan za otkazani/odloženi/premešteni događaj.
Izgubio sam ulaznice ili su ukradene. Možete li mi pomoći?
Ulaznica je zaštićena hartija - za koju ne može biti izdata zamena u slučaju gubitka ili krađe. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Tokom online kupovine sam bukirao pogrešan događaj / pogrešan broj karata / pogrešnu kategoriju…
Odmah nakon završetka procesa kupovine, sistem automatski evidentira ulaznice kao prodate, i nikakve promene nisu moguće. Stoga Vas molimo da nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Mogu li nakon kupovine promeniti ili otkazati moju rezervaciju?
Odmah nakon završetka procesa kupovine, sistem automatski evidentira ulaznice kao prodatu, i nikakve promene nisu moguće. Nažalost, nismo u mogućnosti da otkažemo/promenimo porudžbinu nakon što ste već kupili ulaznice. Zamena, poništenje ili otkazivanje ulaznica nije prihvaćeno od strane organizatora sa kojima radimo. Ukoliko imte dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Pogrešan iznos je naplaćen sa računa moje kreditne kartice.
U tom slučaju, kontaktirajte nas na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Moja kupovina nije uspela / došlo je do greške.
Molimo Vas da nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Cena na ulaznici je niža od cene koju sam platio za ulaznicu.
Ticket Vision je odgovoran za rezervacije, bukiranje i isporuku ulaznica odnosno pružanje ulaznica dostupnim u pretprodaji. Zato se unapred naplaćuje prodaja i isporuka ili određene takse. Na web stranici događaja, kao i na samoj ulaznici je prikazana cena same ulaznice, bez troškova dodatnih servisa.
Kako su kreirani dodatni troškovi na mom računu?
Konačan iznos koji morate da platite za ulaznice se sastoji od cene ulaznica, dodatnih troškova servisa po porudžbini (uključujući i sve druge naknade koje se odnose na rezervisanje i bukiranje ulaznica) i izabrane vrste isporuke.
Nakon otkazivanja događaja, refundirani iznos je manji od konačnog iznosa koji sam platio.
Ticket Vision je odgovoran za prodaju ulaznica i ne garantuje povraćaj iznosa koji je plaćen ako je događaj otkazan. Međutim, trudimo se da kontaktiramo organizatora događaja da bi regulisao povraćaj novca. U slučaju povraćaja dobićete ceo iznos koji je naveden na ulaznici. Ekstra naknade koja bi nastale (promene cena, dodatni troškovi, troškove isporuke, itd) neće biti vraćene od strane Ticket Vision-a.
Vrednost ulaznica nije vraćena nakon otkazivanja događaja.
U tom slučaju, kontaktirajte nas na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Kupio sam ulaznice na internetu, ali još nisam dobio potvrdu.
Molimo Vas da proverite da li naš e-mail sa potvrdom nije završio u nekom neželjenom mail folderu (spam, junk, important…). Takođe je moguće da niste dobili potvrdu zbog pogrešno unete e-mail adrese ili iz nekih drugih razloga.
U tom slučaju, kontaktirajte nas putem e-maila kontakt@tickets.rs. Navedite svoje puno ime, datum Vašeg naloga i koji je događaj u pitanju. Mi ćemo Vas obavestiti da li je Vaša porudžbina uspešna ili ne.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Želim da se ostavim komentar / žalbu o događaju kome sam prisustvovao/la
Ticket Vision obezbeđuje ulaznice i nije odgovoran za kvalitet događaja. Kompletna organizacija događaja, lokalizacija mesta i određivanje cena je posao organizatora događaja i nema nikakve veze sa našim radom.
Ukoliko je Vaša porudžbina/ulaznica neispravna, molimo Vas da nas obavestite na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Kako mogu da proverim moj nalog?
Možete da se ulogovati kako biste proverili svoje porudžbine.
Molimo Vas da koristite polje "Prijavite se" koji se nalazi na vrhu sajta da kako biste upisali Vašu email adresu i lozinku koju ste odabrali. Nakon što ste se uspešno prijavili potrebno je samo da kliknete na deo naloga koji želite da proverite (moja strana, moje ulaznice, newsletter…)
Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Zaboravio sam moju lozinku. Šta mogu da uradim?
Ako ste zaboravili svoju šifru jednostavno kliknite na dugme "Prijavite se" na našoj početnoj stranici i ispod prijave će se pojaviti polje "zaboravljena lozinka?" Zatim ćete primiti e-mail na naznačenu e-mail adresu sa uputstvima šta trebate da radite.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Kako mogu da promenim moje podatke?
Da biste promenili Vaše podatke, prijavite se na našem sajtu ili, ako ste već prijavljeni, kliknite na "Moja strana/izmeni profil". Ovde možete promeniti svoje podatke.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Kako da kupim ulaznice za više od jednog događaja?
Imate mogućnost da poručite ulaznice za više od jednog događaja. U ovom slučaju potrebno je samo da odaberete događaj koji želite da posetite i stavite ulaznice u Vašu korpu za kupovinu. Ukoliko želite da kupite dodatne ulaznice, potrebno je samo da kliknete na "Nastavi sa kupovinom", izaberite događaje koje biste želeli da posetite i da dodatne ulaznice stavite u korpu za kupovinu.
Imajte na umu da će Vaše ulaznice biti rezervisane maksimalno 25 minuta pošto ih ubacite u Vašu korpu za kupovinu, nakon čega će biti vraćene iz korpe u regularnu prodaju.
Nakon što ste dodali sve ulaznice koje želite, samo kliknite na sledeći korak "Nastavi" kako biste završili i kompletirali Vašu porudžbinu.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Imam Tickets.rs poklon vaučer. Kako mogu da ga iskoristim?
Tickets.rs poklon vaučer se može koristiti za kupovinu na sajtu www.tickets.rs, za bilo koji događaj u našem sistemu, u roku od jedne godine od datuma kupovine. Poklon vaučer se koristi kao sredstvo plaćanja u procesu online kupovine unosom vaučer KOD-a u polje “Vaučer”, koje se pojavljuje u korpi nakon odabira željenih ulaznica. Sistem na osnovu vaučer KOD-a prepoznaje koliki je iznos na vaučeru i taj iznos koristi kao sredstvo plaćanja. Ukoliko je vrednost ulaznica u korpi manja od iznosa na vaučeru, ostatak novca ostaje na tom vaučeru i može se ponovo koristiti u sledećoj transakciji.
Kada i gde se određeni događaj odvija?
Sve informacije o vremenu, cenama i lokaciji događaja možete pronaći na našem sajtu: www.tickets.rs
Ako niste mogli da pronađete određeni događaj, molimo Vas da redovno proveravate našu web stranicu. Zbog neprekidnog proširenja naše ponude, određeni događaji se mogu uskoro pojaviti u prodaji.
Ne dozvolite da ponovo propustite omiljeni događaj! Sa Ticket Vision-om bićete redovno obaveštavani ako postoje nove informacije o Vašim omiljenim izvođačima i događajima. Registrujte se na naš newsletter, kako biste dobijali važne informacije i najave događaja.
Ako ste već u posedu određene ulaznice, možete naći sve važne informacije o datumu događaja i lokaciji na samoj ulaznici.
Ukoliko ima promena o datumu ili lokaciji događaja, Vi ćete naći sve potrebne informacije na našem sajtu. Mi ćemo pokušati da Vas obavestimo o promenama putem e-maila. Molimo Vas da proverite i druge izvore na internetu preko pretraživača, ili dobijete informacije o mogućim promenama na sajtu manifestacije.
Kako mogu da izjavim reklamaciju?
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz člana 51. i člana 80. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021), kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, usmeno na prodajnom mestu gde je ulaznica kupljena ili na sledeći način:
- - elektronskim putem – na mejl adresu office@tickets.rs,
- - poštom – na adresu sedišta Vajara Đoke Jovanovića br. 12, Savski Venac, Beograd.
Prilikom izjave reklamacije, potrošač je dužan da dostavi račun kao dokaz o kupovini (kopija računa, slip i sl.).
Povratne informacije - Šta želite da nam kažete...
Da li imate predloge, žalbe, komentare…? Šta možemo da uradimo bolje? Želimo da od svakog kupca dobijemo informacije koje su mu potrebne kako bismo postavili/unapredili visok kvalitet za nesmetan proces rezervisanja. Očekujemo Vaše poruke i komentare!
Vaše sugestije i žalbe ozbiljno prihvatamo, i garantujemo da ćemo uzeti u razmatranje jer je Vaše mišljenje veoma važno za nas.
Ukoliko želite da nam se obratite, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs .